Mobilisering av mjuka färdigheter - Hur man tillfredsställer sina kunder utan att bränna ut sig?
Att trivas i sitt yrke inom kundrelationer och leverera den förväntade servicekvaliteten genom att mobilisera sina "soft skills"
Mål med utbildningen:
- Anpassa sin kommunikation till kundernas beteenden,
- Utöva aktiv och lugn lyssnande för att förstå och tillfredsställa deras behov,
- Mobilisera sina förmågor fullt ut till kundens tjänst.
Fördelar:
- Bättre självkännedom: skapa en personlig handlingsplan för att mobilisera sina "soft skills" (relationsförmågor),
- Mer effektiv kommunikation (både i professionella och personliga sammanhang),
- "Zen-känsla", även vid spänningar, i relationen med kunder / spara personlig energi.
Innehåll:
Denna utbildning genomförs på distans och består av 4 moduler om 2 timmar i virtuellt klassrum (synchronous distansutbildning) + 30 minuter avståndsbedömning.